3 Weeks left! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Petra Vestjens - WaarBenJij.nu 3 Weeks left! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Petra Vestjens - WaarBenJij.nu

3 Weeks left!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

20 Augustus 2009 | Nederland, Breda

Hallo allemaal!

Hier even een korte update. Over precies 3 weken land ik ongeveer in Frankfurt van waaruit ik door zal vliegen naar Sydney met een tankstop in Singapore.

Het begint nu dan ook echt te kriebelen! Er zijn momenten dat ik helemaal gek word van angst en m'n moeder op onmogelijke tijdstippen uit bed haal. Sorry mam. ;) Maar het grootste deel van de tijd heb ik er gewoon heel veel zin in! :D Ik voel gewoon dat ik er klaar voor ben en ik ben constant Land Down Under van Men at Work aan het luisteren/zingen. :razz: Ook heb ik ondertussen heel veel gelezen over Australie. Pap heeft een aantal boeken voor me gehaald bij de bibliotheek, mam heeft 2 capitoolgidsen voor me gekocht (één van Australie en één van Sydney) en van Simone heb ik een supermooi fototijdschrift gekregen over Australie. Dit alles maakt me alleen maar enthousiaster. Het moet echt een fantastisch land zijn! :D

Ook qua dingen die geregeld moesten worden is alles eigenlijk gedaan. Ik heb m'n (wijzigbaar) ticket, m'n visum (voor 6 maanden) en ik heb alles betaald. Ik weet helaas nog niets over m'n gastgezin, maar dat zal ik volgende week wel te horen krijgen. Ik ben heel erg benieuwd naar de samenstelling van het gezin, waar ze wonen en wat ze 'hebben'. In m'n fantasie is het een 'normaal' gezin met een vader en een moeder en een paar kinderen. Ze wonen aan het strand en hebben een boot. :razz: Even afwachten of dat ook zo is haha. Maar ook hier heb ik een goed gevoel over dus het zal allemaal wel loslopen. :D

De weken gaan ontzettend snel voorbij, maar dat vind ik niet erg want ik word alleen maar zenuwachtig van dat wachten. Het mag van mij nu wel zover zijn. :) Zoals ik al zei, ik ben er klaar voor! Volgende week zondag nog mijn afscheidsborrel, daarna m'n kamer in Breda leeg halen, m'n spullen natuurlijk pakken (ik mag maar 23 kg mee :o) en dan 10 september is het zover! Dan gaat het avontuur beginnen.

Australia here I come! :D

  • 21 Augustus 2009 - 12:34

    Laura:

    Heej Peet!
    fijn dat je er zoveel zin in hebt, t wordt vast ook helemaal fantastisch!
    xxx

  • 27 Augustus 2009 - 19:23

    Cella:

    spannenddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

  • 01 September 2009 - 09:49

    Fleur:

    heey Petra,

    Echt super vet dat je naar Australie gaat. Groot gelijk heb je! Had ik ook gedaan als ik me een half jaar moest vervelen ;) lekker weg van het koude kikkerland..
    Ik wil je in ieder geval alvast heel veel plezier wensen. Het wordt vast fantastisch!! :D

    groetjes Fleur

    ps. nog maar 9 nachtjes slapen ;)

  • 01 September 2009 - 17:44

    Yvonne Vogels:

    Peet!!!

    Het is al septemberr :D Je gaat al bijna! Ik wens je heeeeeel veel plezier :)

  • 03 September 2009 - 10:27

    Kirsten:

    Hee Petra!

    Wat onwijs gaaf dat je dit avontuur aangaat zeg.. en je hebt het meer dan verdient na die teleurstelling van Thailand. Geniet ervan en ik ga je reisavonturen op deze site in de gaten houden.

    Liefs, Kirsten

  • 04 September 2009 - 13:50

    Marieke:

    Spannend Peet,

    Je zult er wel heel veel zin in hebben, wauw wat een gave ervaring!
    Hoop snel veel verhalen hier van je te lezen!

    xx Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Vier maanden Australie

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2010

Sweet Goodbyes

18 Januari 2010

Road Trip Part II

01 Januari 2010

Goodbye 2009, Hello 2010!

28 December 2009

Road Trip Part I

07 December 2009

Wie zoet is krijgt lekkers...
Petra

Actief sinds 21 Juni 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 29720

Voorgaande reizen:

10 September 2009 - 20 Januari 2010

Vier maanden Australie

Landen bezocht: